viernes, 26 de noviembre de 2010

Traballamos pola Integración (1º parte)

PANXOLIÑA EN LINGUA DE SIGNOS
Este curso estamos tentando que os nenos/as de todo o centro participen activamente na INTEGRACIÓN de todas as persoas que forman parte da sociedade, independientemente das súas características persoais . Por este motivo levamos a cabo actividades que iremos vendo. Como adianto deste traballo, dirémosvos que achegámonos un pouquiño á aprendizaxe da lingua de signos, lingua que empregan moitas persoas xordas. Como mostra desta aprendizaxe aquí vos amosamos unha panxoliña en lingua de signos interpretada por nenos/as de infantil e primaria, así como o profesorado do centro. ¡¡¡Xa veredes canto aprendemos!!!




6 comentarios:

Anónimo dijo...

SIN PALABRAS
IMPRESIONANTES

FELICITAR AL EQUIPO QUE HIZO POSIBLE ESTO
UN SALUDO
Y FELIZ NAVIDAD

CEIP Flavia dijo...

Muchas gracias por las felicitaciones. La escuela debe educar para la vida y, en la sociedad tod@s, independientemente de nuestras características personales, debemos poder participar de ella. Felices Fiestas. María

Anónimo dijo...

Ola!

Paréceme marabilloso e agardo que un día algo tan especial como isto sexa habitual en todos os centros.

GRACIAS POR COMPARTIR!!!!

Rosi.

Dani dijo...

Moi orixinal e a montaxe moi lograda. Non sabía da existencia do blog, estarei atento ás novidades.
Ánimo coas futuras publicacións, un saudo e boas festas!!

Anónimo dijo...

Que boa experiencia!
"Escoitar" a todo ese colectivo de persoas xordas e sensibilizar a toda a comunidade escolar cara as persoas con algún tipo de discapacidade.
Parabéns e agardamos a segunda parte da experiencia, que promete...
Belén G Flores

Anónimo dijo...

¡QUE MARAVILLA! LOS NIÑOS ESTÁN TAN MOTIVADOS QUE CANTAN EL VILLANCICO DURANTE TODAS ESTAS FIESTAS.UN ACIERTO TAMBIÉN, INCLUIR LOS GESTOS EN EL APRENDIZAJE DE LA LECTOESCRITURA:ES INCREIBLE VER COMO LES SIRVE DE APOYO PARA DELETREAR LAS PALABRAS AÚN CUANDO NO SABEN LEER NI ESCRIBIR (DE FORMA CONVENCIONAL).UN SALUDO PARA TODO EL EQUIPO Y SEGUID TRABAJANDO ASÍ.